Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2007

Η Θεωρια του τιποτα - volume 2&1/2

Τελικα οσο και να προσπαθω να ξεφυγω απο την κατασταση συνεχης πνευματικης εξελιξης δεν μπορω να τα καταφερω.

Τωρα βεβαια καποιος θα μου ελεγε "ξεκινας ρε φιλε ενα κειμενο με συμπερασμα?"... Και βεβαια αυτο κανω. Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι το ιδιο εκανε και ο μεγαλος πνευματικος Πεκερεπεκερε Μπονο στο προσφατο βιβλιο του με τον τιτλο "Ο Τσεκερε Τσαν Τσου Τσιμπλερ μυγα ειναι μπροστα μου", το οποιο αναφερεται οπως ειναι φανερο στην επικρατηση του καπιταλισμου επι του κομμουνισμου στα τελη της προηγουμενης χιλιετιας.


Βεβαια δεν ξερω αν ο Πεκερεπεκερε θα ζησει αρκετα χρονια ακομα ωστε να δει την εξελιξη του κινεζικου γιγαντα (εξου και το Τσεκερε Τσαν Τσου), ωστε να καταληξει σε συμπερασμα σχετικο με την επαληθευση της θεωριας του.

Επανερχομαι ομως στο αρχικο μου θεμα. Οπως φαινεται και στις ακολουθες φωτο, οι δυο φιλοι που με συνοδευσαν στην Μαδαγασκαρη εχουν αραξει και απολαμβανουν τον ηλιο (ο ενας, γιατι ο αλλος καθεται στην σκια) και γενικως την σαπιλα τον διακοπων μας.






Εγω ομως απο την αλλη και ενω απολαμβανω το γνωστο αγαπημενο μου κοκτεϊλ "Teza" (παντα την ακουω με κανα 2 ποτηρακια), πεφτω πανω σε ενα παλιο γνωριμο.




Το παλικαρι, ονοματει Δημητρης Μαρογλου (ωριμος αντρας πια), ετσι θα ηθελε να πιστευει ο παλιο ξεφτιλας... αφου με χαιρετισε και μοιραστηκε μαζι μου τις εξελιξεις των τελευταιων 20 χρονων της ζωης του, εντος 5 λεπτων, μου ειπε οτι θα ηθελε να ακουσει την κρητικη μου πανω σε ενα κειμενο στο οποιο ειχε συνεισφερει. Παραθετω το κομματι

"Ποιές πρέπει να είναι οι βασικές προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης;" (Απρίλιος - Ιούνιος 2000)

Στα κείμενα διατηρείται η ορθογραφία και η στίξη σας

"Πρώτη κατεύθυνση ειναι να εξασφαλίσει όσον το δυνατόν περισσότερους πόρους. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να συνεχίσει την οικονομική ανάπτυξη (άλλωστε έτσι προκύπτουν νέες θέσεις εργασίας), και να συνεχίσει την πολιτική προσέγγισης με την Τουρκία ώστε να εξοικονομηθούν μακροπρόθεσμα πόροι από την μείωση των εξοπλισμών. Αυτοί οι πόροι με την σειρά τους πρέπει να κατευθυνθούν: 1. Σε υποδομές (Δημ.Εργα) 2. Σε εκσυγχρονισμό-οργάνωση του κρατικού μηχανισμού 3. Στην παιδεία 4. Στη στεγανοποίηση των συνόρων και το έλεγχο των μεταναστών 5. Στήριξη των οικονομικά ασθενεστέρων 6. Βελτίωση υπηρεσιών υγείας" Δημητρης Μαρόγλου (Αθήνα) http://www.bbc.co.uk/greek/answer5.shtml

Καλα ο τυπος δεν παιζεται σου λεω... τρελος ποζερας. Μου ειπε μαλιστα και την ηλεκτρονικη διευθυνση για να το μελετησω επισταμενα το ζητημα.

Ασε ρε καραγκιοζη μου ηρθε να του πω μετα απο 20 χρονια που εχω να σε δω αυτο εχεις να μου πεις. Ομως, αφου χαμογελασα και εξησα απαλα το μουσι μου, και καλα οτι σκεφτομαι αυτα που γραφει, του ειπα οτι εχει δικιο, του εταξα μαλιστα οτι θα το εξετασω το κειμενο με μεγαλυτερη ηρεμια οταν επιστρεψω...

Τωρα θα πρεπει να καταληξω βεβαια καπου σχετικα με το εισαγωγικο μου συμπερασμα...παρολαυτα θα σας αφησω να κανετε λιγη υπομονη ακομη φιλοι μου μεχρι το επομενο μου post... ηδη σας εχω γεμισει πληροφοριες και οπως λεει και μια "mature" προσωπικοτητα, τα κειμενα αυτου του τυπου δεν θα πρεπει να βομβαρδιζουν με πληροφοριες και συμπικνωμενα νοηματα το κοινο τους, για να ειναι αρεστα..

Υποσχομαι λοιπον να επανελθω συντομως, για να παραθεσω την καταληξη μου, αφου ομως πρωτα συμβουλευτω και τον μεγαλο δασκαλο Σωκρατη στην καθιερωμενη εβδομαδιαια μας τηλεφωνικη συνομιλια (Πεμπτη σημερα).

Υπομονη λοιπον...


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kAstano... prolaba :P

qu είπε...

http://www.victoriana.ws/images/9/l/sweet_chestnut.jpg