Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2007

Σαν βγεις στον πηγαιμό για το Πεκίνο

Πριν από λίγες μέρες έφυγε ένας παλιόφιλος με το δισάκι του στον ώμο και προορισμό την Άπω Ανατολή,ξέρετε τωρα Τόκιο, Ουλαν Μπατόρ, Βομβάη, Πεκίνο, πάπια Πεκίνου,
Ανόι, Κατώι, Τατόι, ΛΑΟΣ (χωρίς το χέρι του Καρατζαφέρη), Πνιομ Πενχ, Κοάλα Λουμπούρ, Κατ-Μαν-Ντου,
Νεπάλ, G.pal, paypal και δε συμμαζευεται.. με σκοπό να βρει δουλειά στα ναυπηγεία του κινέζικου Σκαραμαγκα και αν δεν
έφτανε το πτυχίο του, σε κάποια φυτεία πρασινου τσαγιού ή έστω σε κάποια βιομηχανία αποξηρανσης ρυζιού στις όχθες του yellow river.
Συμφωνα με τους υπολόγισμούς μου τώρα θα βρίσκεσαι σε κάποια wireless ιντερνετική
στάση του υπερσιβηρικού κάπου στις στέπες που κάποτε ποδοβολητούσε ο κόκκινος στρατός
και θα με διαβάζεις, γι'αυτό θέλω να σου πω τούτα :

"Τώρα που εσύ ταξιδεύεις για τη μακρινή Κίνα
θέλω να σου εμπιστευτώ μερικές σκέψεις μου.
Πρώτον,οτι η Ανατολή υπήρξε ανέκαθεν η μήτρα της ανθρώπινης σοφίας
και εμάς του Έλληνες με τον ξερό ορθολογισμό μας και τις απόλυτες ιδέες μας,
μας έσωσε ο Διόνυσος όταν γύρισε απο την Ανατολή και μας μπόλιασε με την
ουσία της ζωής.
Δεύτερον,οτι μέσα στο delirio του αναθεωρητισμού που βρισκόμουν ανέκαθεν
μεταξύ άλλων έκανα και την αμαρτωλή σκεψη οτi :
"Κομμουνισμος ίσον δίκαιη ανισότητα."
Σου γράφω αυτα μήπως και τα συναντήσεις στην αινιγματική Κινα."

11 σχόλια:

ανεγκέφαλλός είπε...

Το παραπάνω είναι εμπνευσμένο από κάποια λόγια του μεγάλου Μίκη και σίγουρα όχι του γνωστού ποντικού.

antoine είπε...

Ανεγκέφαλλε, η κατάστασή σου τείνει να γίνει κωμικοτραγική, με έμφαση στο δεύτερο συνθετικό. Η προσπάθεια σου να ισορροπήσεις ανάμεσα στο κλασικό και το νεωτεριστικό, έχει στεφθεί, να είσαι σίγουρος, από απόλυτη αποτυχία.
Άκου "μήτρα της ανθρώπινης σοφίας"! Άθλια έκφραση. "Κομμουνισμός", "μπόλιασε", λέξεις που πρέπει να διαγραφούν από τα λεξικά της ελληνικής. Όσο για το πρώτο κομμάτι του post, αναγνώριζω μια προσπάθεια σύγχρονης γραφής, που ωστόσο κατρακυλά, στην ευκολία και τον εντυπωσιασμό. Κρίμα, και στο προηγούμενο post κάτι πήγες να πεις.

p.s.1. Πραγματικά, δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από το Μίκη. Μιλάμε για χοντρές μαλακίες.

Dmitri είπε...

Ρε παιδιά ... τι έγινε ... εγώ νόμιζα ότι ο Μίκυ ζει στο Μίκυ Σίτι ... και ήταν υπέρμαχος του καπιταλισμού. Πάτε να μου γκρεμίσετε την ψυχεδέλεια στην οποία ζω εδώ και αιώνες.... τσ τσ

paparwdia είπε...

Θα παρακαλούσα τα μέλη του blog να περιμένουν πρώτα κάποιον καοκομοίρη να διαβάσει και να σχολιάσει το post τους και να μην κάνουν comment πρώτοι εκείνοι στον εαυτό τους. Αν μη τι άλλο είναι pathetic που λεν και στο χωριό του χοντρούλη...

Ανώνυμος είπε...

Μα η ουσία κρύβεται στη σύνθεση
σύντροφε Antoine

fgloucester256 είπε...

ΖΗΤΩ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ , Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ (ΟΧΙ Ο ΜΙΚΗ), ΟΙ ΠΑΘΕΤΙΚΣ , ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥΛΟΙ , ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ..
"ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΡΑΦΗΣ"

ΝΤΑΑΚΣΙ ΔΙΚΕ ΜΟΥ ΟΚ , ΑΡΑΚΣΕ..

(πσ μα καλα μαλακασ εισαι ρε μαλακα.. )

antoine είπε...

Γεμίσαμε στους προβοκάτορες εδώ μέσα. Ο ένας αφού αραδιάζει αμπελοφιλοσοφίες του κόλου που κάτι Λευτεροπαπαδόπουλοι και Μικοθεοδωράκηδες ξεστόμισαν, σε ύφος "ακούστε με μικροί ανόητοι νεοέλληνες, εμένα τον βαθυστόχαστο, που κατέχω την απόλυτη αλήθεια", συνεχίζει λέγοντας μου ότι η ουσία κρύβεται στη σύνθεση. Συγγνώμη μπαμπά,δεν το ήξερα. Την επόμενη φορά θα διαβάσω το μάθημά μου. Και καλά αυτό. Πάει στο διάολο. Όλοι όσοι ασχολούνται με τις κλασικούρες έχουν ένα δασκαλίστικο ύφος. Αλλά και να με αποκαλέσει σύντροφο. Αγαπητέ Μίκη, δεν είμαι σύντροφος (πια). Ίσως και να μην ήμουν ποτέ βέβαια. Την αριστερά τη διέγραψα κάποια χρόνια αργότερα από τους αγαπημένους σας νεοφιλελεύθερους (γιατί είμαι σίγουρος ότι σίγουρα συμπαθείς τον Αλογοσκούφη).
Όσο για το δεύτερο comment για το Διόνυσο και τις φτηνές ψευτοειρωνείες, θα πω απλώς ότι ναι ρε δικέ μου οκ, ντάξει, αλλά δεν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια. Τις ίδιες μουσικές, τα ίδια κόμματα, τις ίδιες ιδέες, τα ίδια βιβλία, τις "ίδιες σταθερές πανανθρώπινες αξίες". Σσσ. Ανατρίχιασα. Τα ίδια και τα ίδια. No interesting at all.

Και επειδή απ' ότι βλέπω, οι εξυπνακίστικες ατάκες έχουν πέραση, θα κλείσω και εγώ με μία.

Γκρεμίστε τον Παρθενώνα επιτέλους! Παραείναι κιτς ρε πούστη μου. Παραείναι κιτς...

Ανώνυμος είπε...

antoin διακρίνω ένταση στη γραφή σου για να μην το πω δισεντερία η κωλοσφύξιμο... δεν υπάρχει λόγος... τσάμπα ρυτίδες! με αγάπη πάντα!

antoine είπε...

Μα αγαπητή μου k3lina, πάντα θεωρούσα ότι οι ρυτίδες, ειδικά αυτές γύρω από τα μάτια (όπως αυτές που έχω αποκτήσει λόγω του πολύ σφηξίματος), είναι ιδιαίτερα γοητευτικές.

Ανώνυμος είπε...

ayto suneuaine palia sto Texas agaphte twra gohteia einai na exeis kanei botox... gi'ayto sou lew be cool giati kostizei :)

paParisien είπε...

Ζήτω ο Antoine που έχει άποψη και δεν κολώνει να είναι των άκρων! Χαλάλι οι ρυτίδες. Άλλωστε όπως λέει κι ο μεγάλος ποιητής Ξ. Σαρχίδης: "Κανείς δεν θυμάται τους δύο μεσαίους Ντάλτον".
(κουφάλες μην ανοίξετε κανένα Λούκυ Λουκ σκονάκι για να μου χαλάσετε την ατάκα).