Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Τρίτη 27 Μαρτίου 2007

Ήρθε η άνοιξη ξανά ....


Μικρά μου πόνυ, μικρά μου πόνυ ήρθε η άνοιξη ... ΞΑΝΑ. Με την πρεμιέρα της άνοιξης στην σκηνή της Αθηναϊκής πραγματικότητας, έπεσε και το τελευταίο προπύργιο κολοβαρέματος ... εγώ δηλαδή. Ναι, ναι κυρίες και κύριοι ήρθε η ώρα να μπω κι εγώ στον επαγγελματικό στίβο. Πώς νιώθω για αυτές τις κοσμοϊστορικές αλλαγές που διαδραματίζονται στη ζωή μου??? Όπως όλοι στη θέση μου ... ΣΚΑΤΑ!!!!!


Δουλεία, πρωινό ξύπνημα, άγχος, κίνηση, υπερωρίες. Πω πω, δεν είμαι εγώ σου λέω για τέτοια πράγματα. Εγώ είμαι για άλλα κόλπα. Τώρα τι κόλπα είναι αυτά τα άλλα δεν έχω προσδιορίσει ακόμα αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν περιλαμβάνουν τον παράγοντα εργασίας. Κάθομαι στο γραφείο κάποιου άλλου στη δουλειά, γιατί ακόμα δεν έχω δικό μου γραφείο. Ελπίζω σύντομα να έχω γραφείο αλλά και γραμματέα έτσι ώστε να μπορώ να την παρενοχλώ σεξουαλικά. Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Μπίλης ο πλανητάρχης. Λοιπόν κάθομαι στο ξένο γραφείο και χαζεύω καθότι κανείς δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί μαζί μου. Μέχρι 31 Μαρτίου πρέπει οι εισηγμένες να έχουν δημοσιεύσει ισολογισμούς κι όλοι τρέχουν πανικόβλητοι, με μένα τον rookie θα ασχολούνται ? Καλύτερα για μένα να πω την αλήθεια. Κάθομαι που λέτε στο ξένο γραφείο και χαζεύω την Πατησίων από κάτω. Μέτρια κίνηση αλλά παντού κινούνται φοιτητές ... και ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ... το βασικότερο. Απέναντι ακριβώς θαυμάζω το κτίριο της ΑΣΟΕΕ. Όχι ότι έχει τίποτα το αξιοθαύμαστο (εκτός ίσως από τις φοιτήτριες της) αλλά εγώ την θαυμάζω. Πάντα ήθελα να σπουδάσω και να κινούμαι στο κέντρο αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή είχε διαφορετική άποψη. Οι προπτυχιακές μου και μεταπτυχιακές μου σπουδές έγιναν στον Πειραιά. Στο καπάκι το στρατιωτικό μου το έκανα ακόμα πιο βαθιά στον Πειραιά, στο Χατζηκυριάκειο αλλά δεν θα άντεχα και η επαγγελματική μου σταδιοδρομία να λάβει μέρος στον Πειραιά. Έτσι να μαι εδώ, απέναντι από την ΑΣΟΕΕ να χαζεύω από το παράθυρο και να ακούω Ψαριανό.
Τι μέρα έχουμε σήμερα ? ΑΧΑ, 27 Μαρτίου 2007. Σαν σήμερα πριν 26 χρόνια γεννήθηκε ο Κ και πριν 23 χρόνια γεννήθηκε η Β. Μιας και η Β όμως αποφάσισε να φύγει από την ζωή μου παρόλες τις αντιρρήσεις μου δεν έχω σκοπό να της ευχηθώ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ είμαι κακός ε ??? Στον Κ έχω είδη στείλει ένα πετυχημένο μυνηματάκι με ευχές. Όπου να ναι θα έρθει κι η ώρα να πάω σπίτι μου. Άντε γιατί έχω βαρεθεί εδώ. Βέβαια δεν πρέπει να είμαι αχάριστος. Στο ίδιο κτίριο υπάρχουν ΙΕΚ αισθητικής - κομμωτικής και κάθε πρωί θαυμάζω τις όμορφες παιδούλες που έρχονται με το όνειρο να γίνουν μια Τρύφωνας Σαμαράς ή μια Ntino & Gino. Ξέρετε τι κομμάτια κυκλοφορούν το πρωί όταν φτάνω ?? Άλλο πράμα σου λέω ... άλλο πράμα...
Έφτασε η ώρα να φύγω. Θα κατέβω σαν γιάπις με το κουστουμάκι μου, θα κατηφορίσω την Χέυδεν, θα πάω στον ηλεκτρικό κι από εκεί Μετρό μέχρι Άγιο Δημήτριο και αμάξι μέχρι το σπίτι. Ούτε κίνηση ούτε άγχος για παρκάρισμα, άρχοντας ο δικός σου, σου λέω.

PS: Το post αυτό δεν έχει κανένα σκοπό και θέμα... απλά έκανα αυτό που ξέρω καλύτερα :P Έγραψα ότι παπαριά μου ερχόταν στο κεφάλι


5 σχόλια:

katsaridas είπε...

Φιλε Dmitri, εδω πρεπει να κανω ενα σχολιο, που για πολλους θα αποτελεσει και σχολειο... δεν υπαρχει προπυργιο στο κωλοβαρεμα..καθως, πολυ απλα, ποιος κωλοβαρεματιας θα αχοληθει να φτιαξει προπυργιο....

Εχω επισης να προσθεσω, οτι δεν υπαρχει κανενας λογως να ανυσηχεις καθως τα καλυτερα τωρα ερχονται... πρεπει να αποδεχθεις τις αλλαγες στην ζωη σου, εστω και αν η καθημερινοτητα σου αλλαζει, γιατι στην ουσια αλλαζει αλλα το μονο που κανει ειναι να βαζει τα ρουχα της αλλιως...

Μην απογοητευεσαι λοιπον και σου υποσχομαι οτι μολις γυρισω απο το ταξιδακι αναψυχης μου στην εξωτικη Μαδαγασκαρη, θα πιουμε καφεδακι και θα τα πουμε απο κοντα ολα....

ατουταλεμ λοιπον

qu είπε...

kAstano, test

Ανώνυμος είπε...

Agaphto tou hmerologio,
nai hrthe h wra pou o dhmhtrakhs tha ginei antras giati kata thn dikia mou paparofilosofia tous antres den tous kanoun oute ta mpalakia oute o stratos oute kamia gunaika, alla h douleia... gi'ayto loipon otan gnwrisa ton dhmhtrakh k mou fanhke ligo tzazlo den parakseneytika! Ekana thn upomonh pou armozei se mia ksanthia ths klas(ei)s mou ews otou o dhmhtrakhs ginei antras - brei douleia - stenepsoun oi kwloi.
Me thn seira mou loipon na euxithw ston paraplhfiko SAS filo kalh stadiodromia - tuxh - epituxia - kataksiwsh - (den mou erxontai alla). Epishs euxomai mia anerxomenh kommwtria na kopsei thn kordela tou kainourgiou sou @ (hahaha).

Me agaph k ektimish
Jessy

P.S Sorry gia ta greeklish alla emeis sthn Oxfordh den to katexoume to ellhniko!

Ανώνυμος είπε...

paraplhgikos hthele na pei h ksanthia... A! kai stis 25 Martiou eixes mia Euaggelia k elpizw na thn egrapses sto kainourgio k oxi sto used :P

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη μου,Δημήτρη μου,μου το'κλεισες το σπίτι μου!!
Γνωστή πια και ως θεία Λένα μπορώ να ευχηθώ στο ανηψούδι μου ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ, καλο γιαπing (:P) σε παρακαλώ κάνε ένα ευχελαιο,άρχισε να καθιερώνεις το κολιέ-σκόρδΟ,γιατι πολύ γκαντεμιά ρε συ!!Ξέρεις εσυ..

(να ακούγεται απο πίσω Οnirama-Xoros)
Η άνοιξη μπήκε φόρεσε τα ανοιξιάτικα tod's κ παίρνει φόρα,φόρα κατηφόρα για παραλία..
Ξέρεις τα λουλουδάκια ανθίζουν, οι μελισσούλες πετουν σε ελεύθερο στυλ και όλοι εμεiς κάνουμε σχέδια,κάνοντας κάποιον εκει ψηλά να γελάει!
Θέλεις να ερωτευθείς..και τα καταφέρνεις..και μετα τι?
Μα,γιατί πρέπει να δώσεις απάντηση..ε?
Γιατι γουστάρεις να είσαι στην τσίτα,έτσι ρε παιδι μου την βρίσκεις εσυ να σου χαλάσουμε χατήρι????
Ο ήλιος καίει για τους γκέυ και για μας απλά μας τσουρουφλάει...
Πάρε μια φραπεδια, παραλία και χαλαράαα η ζωη είναι ωραία χαλαράα και πάρε μαζί οτι πιο καμένο μοντέλο κολλητού έχεις..όσο πιο παλιό, τόσο πιο καλό!!!!
Εγω αποφάσισα να το ζήσω και όπου βγάλει..το θέμα είναι ότι αν βγάλει σε γκρεμό να περάσει κανένας κολλητός με κανα super puma κ με μαζέψει...γιατι αλλιώς με βλέπω να καταληγω σαν την φίλη μου την Μπρίτνει..κ πιστεψε με το μαλλι μου είναι πιο μακρύ,με φαντάζεσαι κουρούμπα??οεο??Γι'αυτο καλοί οι έρωτες αλλα κράτα ένα back up,έτσι για την μη ολοκληρωτική κατάρευση όταν πέσουν οι τίτλοι τέλους..

*Ενδεικτικοί τρόποι αντιμετώπισης ψυχρολουσίας!!!*

Αν δεν καπνίζεις άρχισε το κάπνισμα,είναι καλός φίλος, αν πάλι δεν γουσταρίζεις βρε αδερφέ πάρε κομπολόι κάτι να κρατας γιατι αν δεν το απασχολείς με κάτι,ε..τοτε ταιριάζει το έμεινες με το πουλί στο χέρι..
Αν έχεις αυτοκίνητο,αγαπημένη μουσική κ βόλτα παραλιακη.Που ξέρεις μπορεί να σου κάτσει και διερχόμενο καμάκι και να ξεχάσεις τον πόνο σου!!!
ΑΝ είσαι σπιτόγατος..μην διανοηθείς να το ρίξεις στο φαγητό θα σου μέινει η μπάκα λαικιστί μπυροκοιλιά και μετα bye bye γκομενάκια!!!Πάρε φωτογραφία του ΜΑΛΑΚΑ/ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗΣ,μεγενθύνουμε κόβουμε στρογγυλά και αρχίζουμε να πετούμε με χάρη κ τσαχπινιά τα βελάκια!!!Μάτι 100 πόντους κτλ κτλ!!
Ενδεχόμενες ζημιές σε περουσιακά στοιχεία όπως προβάλονται σε διαφημίσεις..κουμουτσοδαχτύλιδο και χαρακιές σε αμάξι δεν προτειμούνται γιατι μετά το βαρύ χέρι του ιδιοκτήτη θα σκάσει με χάρη στην ροδοκόκκινη μαγουλήθρα!!!!
Αυτα...μετα αφήνω χώρο για αυτοσχεδιασμο!!!
Σας αφήνω με τις παπαριές μου να απασχολήσουν το μυαλουδάκι σας!

Σας φιλώ τσου μούτρους η γκομενά σας Κατίνα!!

Loufoque