Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2007

Loufoque Said ....

Τεράστια έκπληξη μου προκάλεσε ένα σχόλιο στο τελευταίο μου post. Το σχόλιο αυτό το υπογράφει κάποια Loufoque και πραγματικά όπως παραδέχεται και η συγγραφέας αποτελεί τρανό δείγμα παπαρολογίας. Για αυτό το παραθέτω πλέον ως επίσημο Post.


Τόοοοσα και τόοοσα χρόνια παπαριών επιτέλους δικαιώνονται!Υπάρχει σελίδα που τα κατατάσει ως cult είδος συγγραφής!!

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...
Έξω έχει ήλιο...
Μόλις τελείωσα την δουλειά..
Είμαι στην Ελλάδα..-ακόμα-
κ αντι να το εκμεταλευτώ, αντι να πάρω τους κάφρους φίλους μου κ να παω για μια καφεδιά,παραλία,χαλαράαα,γράφω στο παπαρ..yes!!Ε ναι ρε συ αυτό μάλιστα,αυτό είναι παπαριά μεγάλη!!!Αλλα το είχε τραγουδήσει ο πετράκος αυτο για τους φίλους..πως το λένε,πως το λένε!Πολλές δουλειές,γκομενοι-γκόμενες,σκατα φατα!!Έεελεος!!Θέλω τους τζόι και τσάντλερ για φίλους,άντε αυτον απο την εταιρία κινητής τηλεφωνίας..τιμ!ρε πηδηξεε..(γέλια) Μου την σπάνε οι μέρες εκείνες που πρέπει να σκεφτείς ότι hellooo..έχεις κ μια άλλη ζωή πέρα απο την σφαίρα των φίλων σου..κ τότε θυμάμαι οταν ένας γκόμενος με ρώτησε..Θα έβαζες ποτε τους φίλους σου πάνω απο μένα? Κ η απάντηση ήταν..Φυσικά!Σε 30'' ονομάστηκε πρώην γκόμενος!! Κ ναι για μένα ήταν όλα φυσικά...οι φίλοι...Φιλία με το Φ!!Αλλα μεγαλώνω κ βλέπω ότι υπάρχουν καλύτερες και πιο δεμένες σχέσεις κ οτι αυτό που αποκαλείς εσυ Φιλία, καλα μην τρελένεσαι δεν είναι και κάτι..κ τρελένομαι!!Κ περιμένω τον Κο Σοφο να μου βρεί την λύση,ξέρεις φταίει οτι έπεσες απο την σκάλα όταν ήσουν 5,80 ευρω!!¨(γέλια) Κ ναι αυτό που κάνω τώρα είναι παπαριά,αντί να τα γράψω στα αρχίδια που δεν έχω, να πω ένα δεν γαμιέται φάση είναι(ναι,ξέρω η βωμολοχία δεν είναι θηλυκή!)κ να πάρω σβάρνα τον τηλεφωνικό μου κατάλογο..που έχω πιεί κ έναν καφέ μαζί του,κ να σβήσω τον πόνο μου με το face του Μέγα Σταρχηδιστή,παρ'ολα λοιπόν αυτα,κάθομαι κλαψομουνίζω,πέρνω τηλ τους κολλητούς μου να δω αν περνούν καλά χωρίς εμένα, με ύφος πωω μόλις γύρισα απο την δουλειά,χώμα,είμαι κουρασμένη,άσε,άσε!!(και ναι περνούν) κ με πιάνει το εγωιστικό μου κ οι μαλακίες μου.Εγω θα είμαι κουρέλι και θα τους ανεβάσω,θα χορήσουν,θα πηδήξουν,θα βρούν δουλειά,θα χάσουν δουλειά,θα φρικάρουν,θα μαλακιστούν ένα τηλ κ έφτασα delivery-girl τσιγάρα,αλκόολες πολλές κ σοκολάτες για τα κοριτσάκια!!κ πάρε έναν ώμμο να κλάψεις, κ οτι γουστάρεις πάρε ρε και κάψε με,είμαι Φίλος σου!! Κ ξαφνικά κάτι ασήμαντο σε κάνει κ σκέφτεσαι..Λες?ρε μπάς?Μπας και φτάσω τα 30 κ ξυπνήσω κ πω τι έκανες ρε τσόκαρο τόοσα χρόοονια κ που επένδυες τόοσες ώρες,χρόνο,χρήμα,φαιά ουσία και απίστευτη μα απίστευτη χρονοσκέψη!! (12 ΓΑΜΗΜΕΝΑ χρόνια,δεν το σκεφτόσουν νωρίτερα??)Καινούργια μονάδα μέτρησης,φόρμα καλτσάκια και κοίταγμα ταβανιού με ή χωρίς τσιγάρο!!Τσάμπα,όλα?(πω,χρησιμοποιήσα την απαγορευμένη λέξη!)Μήπως είναι φάση?Μήπως να ντυθώ σταρχιδίαστρια,να βάλω ένα χαμόγελο και σαρκαστικη διάθεση και να βγώ για καφέ, με όποιον με κάνει να περνώ καλά,χωρίς να είναι απαραίτητα φίλος?Με το Φ?Ε?ΡΕ,δεν γαμιέται..try or die!:P:P:P

xxxxxxx

loufoque

p.s K ναι αυτό είναι παπαριά..Οh,yes!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

emeis oi 2 prepei na sunantithoume... se ayto to blog diavasa ton eayto mou! mhpws eisai to alter ego mou?!