Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2006

Καστανάδες της γης, ενωθείτε!

Κανοντας την γνωστη και πλεον καθιερωμενη πρωινη μου βολτα στους δρομους της πιο υποψιασμενης περιοχης της Αθηνας, η οποια οριζεται απο το Συνταγμα ως τις απαρχες του Θησειου, επεσαν στο διαβα μου πανω απο 6 πλανοδιοι κασταναδες. Δεν χρειαζεται να αναφερω το συγκρυο που διαπερασε την ραχοκοκαλια μου, αντικριζοντας αυτους τους καθημερινους βιοπαλεστες, με τους οποιους πολλες φορες εχω ταυτιστει (μιλωντας παντα σε 3ο gestall). Επειδη ειμαι και επισημος πλεον υποστηρικτης της θεωριας των συμπτωσεων και εχω την τιμη να βρισκομαι στο 2ο επιπεδο συμπτωσιολογιας δεν θεωρησα τυχαιο αυτο το βιωμα...

Το φαινομενο αυτο περασε αυτοματα απο τα 632000 (και λιγα λες) επιπεδα διαλογικης μου αναλυσης και αποτελεσε βαση εμπνευσης για ενα remake ταινιας η οποια ειμαι σιγουρος οτι θα αποτελεσει σταθμο στο διαγαλαξιακο κινηματογραφο (καθως δεν υπαρχει ακομα το κεφαλαιο δια περαιτερω ανοιγματα).

Για να μην κουραζω, ταινια βαση θα αποτελεσει το ομωνυμο "H εκδικηση του γιγαντιαιου μουσακα", η οποια θα μετεξελιχθει (μπορει να γινει και σε φαση σικουελ) στην "εκδικηση του γιγαντιαιου καστανου". Οι κασταναδες τις περιοχης θα πεσουν θυματα ενος πανουργου προμηθευτη και θα εφοδιαστουν με ραδιενεργα καστανα, τα οποια εχουν ως απωτερο σκοπο να βοηθησουν το συγκεκριμενο ατομο που δεν στοχευει σε τιποτα αλλο παρα να κυριαρχησει στη γη (πολυ πρωτοτυπο, δεν νομιζετε? τι λεει το ατομο? τι κουλτουρα?).

Οι εν λογω κασταναδες, στην προσπαθεια τους να αντιμετωπισουν το χτυπημα της μοιρας, θα ενωσουν δυναμεις. Τα καστανα ομως εχουν αλλα σχεδια... Θα δημιουργησουν το απολυτο γιγαντιαιο ραδιενεργο καστανο και θα κινηθουν προς την τιμωρια ολων αυτων που για αιωνες τα εκμεταλλευονται...

χρειαζομαι feedback... εχω και αλλες προτασεις για το συγκεκριμενο... επισης, οσον αφορα το cast, δεν εχω καταληξει ακομα στον κασκαντερ που θα ντουμπλαρει το γιγαντιαιο καστανο στις extreme σκηνες.

ps: τονους βαριεμαι να βαλω.

1 σχόλιο:

antoine είπε...

Μήτσο, σου διόρθωσα το τίτλο (τον έβαλα με μικρά, για να φαίνεται καλύτερα η λίστα)