Συνολικές προβολές σελίδας

Παπάρ ... Yes !!!!!

Παπάρ ... Yes !!!!!

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2007

Καίγομαι , Καίγεσαι, Καιγόμαστε ....

Κυριακή βράδυ και βαριέμαι οικτρά. Να σκεφτείς ότι είναι του Αϊ Γιαννιού κι αντί να επισκεφτώ κάποιον από τους Γιάννηδες (γιατί σπίτι χωρίς Γιάννη ... ... ... προκοπή δεν κάνει ντεεε !!!) περνάω το βράδυ μου χαζεύοντας στο ιντερνέτ (διαδίκτυο στην παλαιοελληνική).


Ανοίγω το MSN και κανείς σημαντικός συνομιλητής δεν είναι On-line πέρα του κύριου Κου. Δεν έχω τι να κάνω. Χαζεύω το γραφείο μου... το ατελείωτο χάος. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι είμαι ανεπρόκοπος (όπως με χαρακτηρίζει με ευκολία η μάνα μου) ή στο ότι κάνω παρέα με έναν από τους εκπρόσωπους του χάους στον πλανήτη γή (τον Αντώνη ντε). Χαρτομάντηλα ανακατεμένα με αποκόμματα εφημερίδων, άπειρα γραμμένα CD ανάμεσα σε φυλλάδια fast foodάδικων, κατσαβίδια, θερμόμετρα, περιοδικά, φάρμακα... θεέ μου τρομερό χάος στο γραφείο μου. Σας είπα για το καινούργιο βιβλίο που διαβάζω ? Όχι ? Εεε τότε δεν σας λέω ούτε τώρα. Το μόνο που θα σας πω είναι ότι δεν την παλεύω καθόλου. Τι να κάνω για να περάσει η ώρα ? Μάλλον θα καταφύγω στην πετυχημένη συνταγή, που πρώτος ο μέγας Ζούγας εκ Νορβηγίας δίδαξε. Θα κάτσω και θα δω Απαράδεκτους.
Διπλό click για άνοιγμα του Firefox, πληκτρολογούμε http://www.greek-movies.com, επιλέγουμε Σειρές και ου λα λα ένας απίστευτος κόσμος ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια κάθε 'Ελληνα και Ελληνίδας που έχει ευρυζωνική σύνδεση με το διαδίκτυο (κοινώς DSL)...

Τι ώρα πήγε ? πω πω ... 22:43 και ο Γιάννης με την Δήμητρα τραγουδάνε "Κι όλοι θα παίζουμε μπιρίμπα, μπιρίμπα, μπιρίμπα φωνάζοντας αρίμπα, αρίμπα, αρίμπα". MSNιάζομαι με τον Κου και με ενημερώνει ότι απαραδεκτίζεται κι αυτός. Πλέον το έχω πάρει απόφαση ... απόψε θα κάψω εγκεφαλικά κύτταρα στο σπίτι ... κατάντια για άλλους για κάποιους ευχαρίστηση ( Nescafe Φραπέ, ατέλειωτη ευχαρίστηση). Ακούγεται πάλι από τα ηχεία η Δήμητρα να αναρωτιέται "Πώς λέγανε το παιδάκι που πεινούσε και το όνομά του θύμιζε ένα χορό? Πες τε ένα χορό ?" και απαντάει ο Βλάσσης "Σάμπα ? Ρούμπα ?" για να κλείσει την αναζήτηση ο Γιάννης με ένα αδερφίστικο και ειρωνικό "Τουίστ !!!"

Ουφ δεν αντέχω άλλο κάψιμο. Έχω και κάτι καούρες στο στομάχι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: